fredag 2. september 2011

SPA


Idag har jeg vært på legevakten med den elendige foten min. Legene greier ikke å bli klok på den heller så da blir det en runde nr 2 på spesial røntgen. Yey for me! Så etter 1,5 timer på legevakten hadde jeg en date med meg selv på spa. Lenge siden jeg har skjemt meg selv bort, også tenkte jeg at jeg kunne belønne meg litt siden jeg har vært så flink å trene og spise det jeg skal. Lå en halvtime i infrarød sauna, og det var så sinnsykt varmt. Kjente bare svetten dryppe der jeg lå. Etter det så var det i spa dusj med hårkur og kroppsskrubb. Så avsluttet jeg med massasje og ansiktsbehandling. Vel fortjent! Og det motiverer meg til å bare fortsette, slik at jeg kan unne meg ting som dette. Så for all del damer, unn dere selv en spakveld hjemme eller på spa. Ta vare på dere selv, og ikke glem å belønn dere når dere er flink!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar