onsdag 31. august 2011

You can, you will



Idag har vært en god dag. Startet dagen med å sove litt lenger enn planlagt, men uthvilt ble jeg iallefall. Så har jeg vært å trent styrke en time på treningssenteret. Jeg har greid å holde meg til shakene, så jeg begynner virkelig å se lyset i enden av tunnelen. Skulle egentlig startet på denne kickstart kuren for en uke siden, men da var jeg ikke sterk nok. Det ble gjentatte unnskyldninger med "imorgen, jeg gjør det imorgen". Imorgen ble til en uke.

Men så gikk lyset opp for meg, det er jeg som innehar nøkkelen til livet mitt. (DoOh) Jeg er den eneste som kan gjøre noe med det. Og jeg begynte å forstår hvor lett jeg faktisk  tyr til unnskyldninger. Ingen mer "imorgen". Det ordet skal bli forbudt i mitt vokabular. Jeg innser nå at hvilken rolle spiller det for familien min om jeg går å lusker rundt i kjøleskapet? Jeg lurer jo ikke de, de skal jo ikke passe på hva jeg spiser. Lurer kun meg selv. Og nå har jeg lurt meg selv nok.

 Nå har jeg holdt meg til bare shakene, og jeg har trent. Sånn skal det bli fremover. Trening skal bli noe jeg liker, ikke noe jeg føler jeg er nødt til å gjøre. Og vekten skal bli min bestevenn. Jeg må bare begynne å tro på meg selv, for jeg kan faktisk klare det. Jeg kan klare hva enn jeg vil, jeg må bare ville det nok. Kommer til å bli flinkerer å oppdatere her, for min egen del og deres. Det er nå slutt på å føle seg fanget i mitt eget skinn.

Og ja, hvis du lurte på hva jeg har spist idag så blir det ikke noe fancy bilde av en deilig matrett. Hittil har jeg fått i meg 2 av 3 shaker. Namnam. Greit så smaker det ikke all verdens godt, men i det lange løp så kommer de til å smake fantastisk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar