onsdag 31. august 2011

Xtravaganza, veien til et lettere liv!

Xtravaganza er ikke en livsstil, men et verktøy til å få seg ny livsstil. Det er en pangstart på den drømmen om å kunne gå ned i vekt. De tilbyr itillegg til vektreduksjonsdelen treningsveiledning og gruppemøter hvor man diskuterer ulike emner fra uke til uke. Kursets lengde varierer ut ifra de målene man har. Jeg skal gå på dette  frem til mai, på "helfart," noe som tilsier 500 Kcal pr dag i form av pulvershaker. Skal selvfølgelig ikke gå på helfart hele tiden, dette er kun en slags kickstart. Den andre kalles "halvfart" og går på samme prinsippet som over, men har itillegg noen faste måltider som man tilbereder selv. Det tilsier ca. 1400 Kcal pr.dag.

Xtravaganza har 4 ledestjerner
  • Mental trening (tankenes kraft, selvbilde, målbevissthet, motivasjon, konsentrasjon, utholdenhet, mål og målbilde)
  • Mental næring (humor, glede og nytelse er forutsetninger for motivasjon og utholdenhet, og skaper fremgang i det du foretar deg)
  • God energi ( å betrakte maten som helbredende energi skaper nye forutsetninger for helse og god vekt)
  • Bevegelsesglede ( bevegelse er en forutsetning for livet)
Trivselsvekten min virker ikke så urealistisk lenger nå, og jeg gleder meg til jeg er i mål!

Det er bare til å spørre, hvis dere lurer på noe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar