onsdag 10. august 2011

They say it only takes 21 days, before it's a habit





Det sies at det bare tar 21 dager til ting blir til en vane. 21 dager med trening, før det blir til en vane. 21 dager med å si nei til sukkertøy. Jeg vil ha slike vaner!

Så da kan jeg gledelig informere om at jeg nettopp har vært på trening. Hardkjør uten like. Det blir nesten en underdrivelse. Trodde seriøst jeg skulle spy, så flaks for meg at makrellen fra tidligere idag holdt seg nede. For dere som lurer, så er crossfit sykt tungt! Men jeg må jo bare innse det, alle må begynne et sted, det inkludert meg. Ikke noe askepott og 3 nøtter her du.

Av alle ting, så likte jeg faktisk å trene idag. Uvisst om jeg greier å gå imorgen, men vet du hva? Jeg skal, uansett hva! Kroppen er jo til for å brukes, så det var deilig å få banket den litt idag, fikk en forsmak på det jeg har i vente.

Men det er kun en vei å gå, og det er fremover. Vekk fra disse tallene som jeg nå skal skrive ned. Tenk, jeg kommer aldri til å måtte skrive de ned igjen, fordi de skal svettes vekk. Sweat is fat crying. Så buhu, for du skal vekk! (og ja sportsbhen er seff rosa, noe annet hadde vært helt utenkelig)

Så her kommer målene:

Armer: 36 cm
Hals: 34 cm
Midje: 110 cm
Hofte: 122 cm
Lår: 65 cm
Bryst: 103 cm

Vekten skal ned fra de lubne 90 kiloene, og ned til de frekke 60. Hallo drømmekroppen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar