søndag 4. september 2011

burn baby burn

Idag har jeg en treningsfri dag. Eller rettere sagt, jeg skulle på trening idag. Gikk til det søndagsåpne treningssenteret, men tror du jeg kom inn? Nei. Måtte visst aktivere medlemskortet før jeg kunne få adgang der. Flott! Men for all del, det er jo deilig å slappe av en dag. Så da surfet jeg litt rundt på nettet, og plutselig dukket det opp pulsklokker. Jeg tenkte, hey jeg trenger jo en slik en! Så jeg kjøpte meg en, like greit.

Det som er greit med en pulsklokke er jo at du ser makspulsen din, gjennomsnittspulsen og kcl forbruk og hvor mye fett du forbrenner. Litt lei av å holde på de sensorgreiene på treningssenteret, ergo jeg ville ha noe eget. Så kan jeg virkelig være med å påvirke hvor mange kcl jeg forbrenner, og da kan jeg lettere bli fit. Gleder meg til å sjekke posten om noen dager!

Håper dere alle har en super fin søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar