torsdag 15. september 2011

talk the talk,but you still have to walk the walk

INSPO (elsker the biggest loser!)

God kveld godtfolk! Falt visst litt av treningsvognen, men nå er jeg back on track. Vært å pumpet på treningssenteret med min bror, og gjett om jeg er fornøyd da?

Først en økt på treningssenteret med kardio som oppvarming og styrke på overkroppen.
fatburn:04:54
fitness: 1:17
cal.fat:26
kcl:838
tid: 01:22 timer og minutter

Også gikk vi like greit hjem fra treningen.
fatburn: 16:34
fitness: 29:50
cal.fat: 37
kcal:381
tid: 46 minutter

Kcal totalt brukt: 1219!!!

Mann, jeg er flink! Som belønning tok jeg 30 minutter med sol.

Er det håp for meg, så er det virkelig håp for dere alle. Jeg er egentlig en sofagris vet dere. Og jeg må virkelig innrømme at det hjelper på å ha en treningspartner, for da kan jo jeg ikke gi opp. Ihvertfall ikke, når jeg hater å tape.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar